کسب درآمد از اینترنت

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بسیاری از شما در منازل خود کلکسیون هایی دارید که از سالها پیش به جمع آوری آن ها پرداخته اید.

کلکسیون هایی مثل تمبر، عکس، آهنگ ها و فیلم های قدیمی و معروف، عتیقه جات، پول های قدیمی، تفنگ و سکه و حتی اتومبیل های قدیمی... 

 با توجه به تخصص شما در این زمینه ها به راحتی می توانید به خرید و فروش این اقلام و کار در این زمینه بپردازید. از طرفی مخاطبان زیادی نیز دارید که می توانید با آن ها به مبادله کالاهای خود بپردازید. حتی می توانید سایت هایی راه اندازی کنید و محصولات خود و دیگران را در آن معرفی و به فروش بگذارید.

 تصور کنید که شما در برهه ای از زمان تصمیم جدی داشتید که زبان انگلیسی یاد بگیرید. به همین منظور هر نوع نرم افزار آموزش زبان را که در بازار دیده اید خریداری کرده اید و یا از سایت ها دانلود و از دوستان خود گرفته اید. شما می توانید با جمع کردن و گردآوری این مجموعه و قرار دادن آن در پک هایی زیبا و تکثیر آن  به راحتی به قیمتی بسیار عالی آن را بفروشید. تمام زحمت شما هم فقط برای بسته اول خواهد بود و بسته های بعدی قابل تکثیر هستند. دانشجویان یکی از بهترین بازارهای هدف خرید این محصولات هستند و شما به راحتی می توانید در یک فروشگاه آنلاین به فروش این محصولات بپردازید.

 هزینه زیادی برای این نوع تجارت وجود ندارد و با کمتر از 5 میلیون تومان می توانید حتی فروشگاه آنلاین خود را هم داشته باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی