کسب درآمد از اینترنت

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

یکی از روش‌های حیاتی برای کسب درآمد اینترنتی این است که واسطه شوید. یک واسطه لزوما کسی‌است که به‌ازای فروش محصولات برای یک شرکت دیگر، حق‌العمل (کمیسیون)‌ دریافت می‌کند، چه در سایت خودشان آن محصول را به فروش برسانند یا این کار را از طریق کانال‌های دیگری مانند سایت ebay‌ انجام دهند. بهترین بخش این است که نیازی نیست خودتان محصولی تولید کنید، فقط محصولات دیگران را بفروشید.

به‌عنوان مثال، واسطه‌های آمازون می‌توانند پول هنگفتی از حق‌العمل به‌دست بیاورند اگر روی آن کار کنند. به‌راحتی به عنوان یک شعبه‌ی فروش محصولات شرکت ثبت‌نام کنید و از لینک ارجاع مخصوص‌تان استفاده کنید، و می‌توانید برای هر محصول فروخته‌شده بدون این که قدم از قدم بردارید حق‌العمل بگیرید. هم‌چنین، شبکه‌های رابطه‌ای مانند shareasale یا کلیک بانک طیف  گسترده‌ای از محصولات را برای ارائه دارند. برخی از این موضوعات رقابتی مانند سلامت و شرط‌بندی می‌تواند آدم‌ها را میلیونر کند. یک واسطه‌ی اینترنتی بودن، می‌تواند روش عالی برای خلق یک درآمد جانبی برای شما و خانواده‌تان باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی