کسب درآمد از اینترنت

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ایده مربی ورزشی آنلاین!

 مگه میشه؟ البته! خیلی وقت است که حتی در کشور خودمون ایران اکثر چیز ها مانند مربی ورزشی اینترنتی هم شده.

آیا احساس میکنید چیزی از فیتنس و بدنسازی بلدید؟ عالی است! امروزه به لطف شبکه های اجتماعی همه در دنیای اینترنت، دنبال توصیه ها و مشاوره هایی برای زیبایی اندام و فیتنس و … هستند. شما هم با وسایل ارتباطات اجتماعی مانند اینستاگرام، واتس آپ، تلگرام و … میتوانید کارتان را شروع کنید.

 برای تبلیغات میتوانید از شبکه های اجتماعی که نام برده شد و حتی لینکداین و فیس بوک و البته وبسایت یا وبلاگ خودتون استفاده کنید.  اگر واقعا بار علمی یا تجربه خوبی در زمینه بدنسازی و تغذیه  دارید  مردم حتما از شما برنامه غذایی یا ورزشی میگیرند.

در شرایط حال حاضر کشور مردم به شدت به اهمیت توجه به داشتن بدنی سالم پی بردند و می دانند یکی از روش های ارتقاء روح و روان و دور شدن از بیماری های مختلف ورزش کردن است و حاضرند برای آن هزینه کنند.

صاین ایده برای مربی هایی که نمی خواهند تو ترافیک تهران از این باشگاه به آن باشگاه بروند و ساعاتی طولانی را در باشگاه سپری کنند بهترین ایده است. اما یادتان باشد… برای شروع باید تا مدت زمان معینی رایگان کار کنید (مطالب و پست های رایگان منتشر کنید) تا مردم شما را بشناسند و بعد به شما اعتماد کنند بخواهند به شما پول پرداخت کنند.ص

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی