کسب درآمد از اینترنت

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ایده کسب و کار دکوراسیون فانتزی با چوبهای ساحلی


یکی از بهترین کسب وکارهایی که با سرمایه اولیه پایین و حتی بصورت خانگی می توان انجام داد طراحی و ساخت وسایل تزیینی چوبی و مبلمان با استفاده از چوب های ساحلی و تخته پاره های روی آبها می باشد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

این مواد متریال و مواد اولیه محصولات نهایی هستند و به علت شکلهای طبیعی که دارند بسیار مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

مواد اولیه را می توانید بصورت رایگان و یا با قیمتهای بسیار پایین تهیه کنید و با توجه با اینکه محصولات نهایی قیمت مشخصی ندارند می توانید بنا بر سلیقه خود قیمت گذاری کنید و از حاشیه سود بالایی برخوردار شوید.


تولیدات شما می تواند وسایل مورد استفاده در پاسیوی منازل، میز صرف چای و قهوه، مجسمه حیوانات، مبلمان با طراحی خاص، صندوقهای قدیمی، تختخواب، سینی های پذیرایی، قاب عکس و ده ها محصول متنوع دیگر باشد.

صاحبان ویلاها، خانه های مسکونی، رستوران ها و سفره خانه ها ، فروشندگان صنایع دستی، دکوراتورها، کافی شاپها و بسیاری از افراد دیگر متقاضی این محصولات می باشند با استفاده از یک بازاریابی مناسب و با کمک شبکه های اجتماعی و یا فروش آنلاین می توانید محصولات تولیدی خود را مستقیما به فروش برسانید

با کمی ذوق و خلاقیت می توان در یک کارگاه کوچک محصولات بسیار جالب توجهی ساخت که مشتریان خاص خود را خواهند داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی