کسب درآمد از اینترنت

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جهان در سال های اخیر شاهد انقلاب اطلاعات و ارتباطات بوده و تحولات اجتماعی عظیمی در آن بوجود آمده است بطوریکه در اثر این تحولات ، قرن جاری به نام فناوری اطلاعات و ارتباطات به ثبت  رسیده است . در عصر اطلاعات و ارتباطات سطح بینش و آگاهی مردم افزایش یافته و کلیه فعالیت های مردم تاثیر IT و کارآفرینیدنیا در قالب شبکه های ارتباطی به تعادل رسیده و کنترل شده است . 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

در این عصر دنیا دهکده ای متصل است که افراد آن در هر لحظه که بخواهند به هر گوشه آن می توانند مسافرت کنند ، از اخبار آن مطلع شوند و یا بدان جا پیغام بفرستند . فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کلیه فعالیت های اجتماعی از جملهکار آفرینی اثر گذاشته و در بسیاری از آنها تحولات اساسی بوجود آورده است . امروزه کارآفرینی به شدت به بسترهای فناوری اطلاعات وابسته است و  از آن بهره زیادی می گیرد . از سوی دیگر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات خود مرهون کارآفرینی است . فعالیت های کار آفرینانه باعث شناخت نیازها ، خلق ایده ها و تولد فناوری ها می شوند. در هر حال تحولات تکنولوژی همه چیز را متحول کرده است و حتی اشتغال نیز از این تحولات مصون نمانده است . در حالیکه یک معضل اساسی در کشور های در حال توسعه از جمله ایران بیکاری است ، حل معضل بیکاری در شرایط دنیای ما به دو مولفه بازار و آموزش وابسته است . صنعت اطلاعات نقش اساسی در ایجاد اشتغال دارد . علاوه بر بسیاری از مشاغل که خود ایجاد می کند به صنعت IT نیز رونق می دهد و در آنجا  نیز باعث اشتغال فراوان می گردد. مشاغلی چون مدیریت ، مشاوره، تحلیلگری ، اطلاع رسانی و بسیاری از خدمات مختلف نمونه هایی از مشاغلصنعت اطلاعات می باشند . برنامه نویسی ،تحلیل و طراحی سیستم و مهندسی نرم افزار یا سخت افزار نیز نمونه هایی از مشاغل صنعت IT  می باشند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی